Li chjama catene di furnimentu stabile A Nazione s'impegna à prumove a ricuperazione ecunomica glubale

图片1 拷贝

U Premier Li Qiang (prima fila, centru) posa per una foto cù i rapprisentanti di i participanti à a seconda China International Supply Chain Expo prima di un simposiu in Pechino u luni. L'esposizione, chì principia u marti è si ferma à u sabbatu in a capitale cinese, hè a prima mostra à livellu naziunale di u mondu cuncentrata nantu à e catene di supply.

I dirigenti di l'affari di Sumitomo Electric Industries, Apple, Chia Tai Group, Rio Tinto Group, Corning, Industrial and Commercial Bank of China, Contemporary Amperex Technology Co, Lenovo Group, TCL Technology Group, Yum China è u Cunsigliu cummerciale US-China anu assistitu à u simposiu. .

Anu evidenziatu u mercatu cinese cum'è una parte cruciale di e catene industriali è di furnimentu globale chì cuntribuiscenu significativamente à a connettività è l'innuvazione globale. Anu ancu ricunnisciutu l'impegnu di a Cina à sviluppà novi forze produttive di qualità, implementendu pulitiche ecunomiche robuste è favurendu un ambiente cummerciale sempre più favurevule.


Tempu di Postu: Dec-03-2024